Tudáskurátor

Fred Reichheld: A legfőbb kérdés 2.0
Típus: Könyvösszefoglaló
Ár: 1,270Ft
Nettó: 1,000Ft
gift
A vezetők elvben tisztában vannak a vevőelégedettség fontosságával, de nincs elég jó eszközük – pedig egyetlenegy egyszerű kérdésre adott válasz elég

Fred Reichheld a lojalitás prófétája egy 2003-ban a Harvard Business Review-ban megjelent cikkében fektette le a Net Promoter Score, az NPS alapjait. Ezt a paramétert a legfőbb kérdésre adott válaszból nyerik:

’Milyen valószínűséggel ajánlaná a termékünket/szolgáltatásunkat barátjának vagy munkatársának?’ A könyv szerint ezen a végső kérdésen múlik az üzlet sikere.

Tudd meg most Fred Reichheld: The Ultimate Question 2.0 című magyar könyvösszefoglalóból, hogyan fejlődnek a valós ügyféltámogatású cégek a vevőközpontú világban!
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: design-gondolkodás, vevők, közös értékteremtés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN