Chris Zook, James Allen: A nagy, megismételhető üzleti modell
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
A legsikeresebb vállalatok egyszerű stratégiai elvek alapján tudnak egyedit létrehozni, sőt ezt a modellt még többször meg is tudják ismételni. Hogyan?
 
A megismételhető különbözőség az olyan sikeres vállalatok működésének alapja, mint az Apple vagy a Tetra Pak. A különbözőség, az egyediség forrásainak megértése kulcsfontosságú.
 
A vezetők 80%-a egyedinek hiszi cége termékeit, míg a vásárlóknak csak 10%-a gondolja ugyanezt. Ezért a közvetlen visszajelzések gyűjtése a vásárlóktól. (Net Promoter Index)
 
Chris Zook, James Allen: The Great Repeatable Business Modell című cikkének magyar összefoglalójából tudd meg, hogyan hozd létre az egyediség sikerstratégiáját!

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: menedzsment, stratégia,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN