Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Az első benyomás sorsdöntő lehet, de nemcsak rajtunk múlik. Ha tudjuk, hogyan alakul ki másokban rólunk a kép, mi formálhatjuk.



Az első benyomás egy állásinterjún, egy új munkahelyen meghatározó lehet, de mivel a mi magatartásunkat egy másik ember interpretálja, nem minden magunkról küldött üzenetet úgy fog értelmezni, mint aminek mi azt szántuk. Ez félreértésekhez vezethet.

Képesek vagyunk-e tudatosan befolyásolni a rólunk kialakított képet? Tudunk-e dolgozni az első benyomáson, vagy a másodikon, ha az első félrecsúszott? Korrigálható-e a kedvezőtlen kép?
A cikk jól alkalmazható módszereket mutat be erre. Érdemes elgondolkodnunk a szerző tanácsain.

Heidi Grant Halvorson: A Second Chance to Make the Right Impression c. cikkösszefoglalót elolvasva sok minden helyére kerülhet. Olvasdd el!
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: önismeret, coaching, kommunikáció,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN