Lafley, Martin, et al..: Vigyünk tudományt a stratégiakészítés művészetébe
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift

Összeegyeztethető-e az empirikus következetesség a kreatív gondolkodással? Miért kellenek neves közgazdászprofesszorok egy olcsó arckrémhez?

A P&G olcsó tömegtermékének, az Oil of Olay márkának az újrapozicionálásához volt szükség rájuk, mert olyan stratégiai tervezési logikát dolgoztak ki, amelyik máshol is jól használható a kreatív stratégiai változatok tesztelésére. A módszer nem ördöngösség, a jól ismert hipotézistesztelésen alapul. A cég csoportmunkával kidolgozza az elképzelhető stratégiai változatokat, s ezeket hipotéziselemzésnek alávetve döntenek a legmegfelelőbb kiválasztásáról.

Olvasd el A.G. Lafley, Roger L. Martin, Jan W. Rivkin, Nicolaj Siggelkow: Bringing Science to the Art of Strategy című cikk összefoglalóját magyarul, amely tartalmazza a hét lépésből álló forgatókönyv rövid és jól használható leírását.

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: fejlesztés, stratégia, design-gondolkodás,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN