Porter, Heppelmann: Okos termékek hálózata
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Az összekapcsolt okos-termékek átalakítják a piaci versenyviszonyokat, szükségessé teszik a vállalati stratégia újragondolását.
 
Internet of Things. Az egymással hálózati kapcsolatban működő, okos-termékekbe beépített funkciók révén olyan új vonásokkal rendelkező termékek kerülnek piacra, amelyek saját újdonságuk mellett alapjaiban változtatják meg az érintett vállalatok külső és belső erőviszonyait és az ebből eredő versenypiaci hatásokat. Porter újraértelmezte az öt erőhatást.

A dolgok internete mindent megváltoztat: a gyengék erőssé válnak, és fordítva. Mindez kihat a vállalat életének és szervezetének minden területére, és újrarajzolja egész iparágak határvonalait. Az okos-termékek önálló életet élő rendszereket alkotnak.

Porter, Heppelmann: How Smart, Connected Products Are Transforming Competition c. cikkösszefoglalóból tudd meg, hogyan profitálhatsz a dolgok internetéből!

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: stratégia, innováció, trendek,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN