Eric T. Anderson, Duncan Simester: Az okos üzleti kísérletezés útmutatója
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
2010-ben annyi információt gyűjtöttek a vevőkről, mint az összes megelőző évben együttvéve. Elméletileg tehát bármilyen elemzés elvégezhető lenne...
 
A legtöbb cég azonban nem elég felkészült erre, ezért egyszerűbben, gyorsabban jut eredményre, ha az intuitív ötleteit kísérletekkel ellenőrzi. A tudományos életből kölcsönvett módszer a’tesztelj-és-tanulj’ (test-and-learn) kísérleti megközelítését érdemes alkalmazni, mert ezzel egyszerűbben lehet értéket teremteni.
 
Minden cég nyerhet abból, ha teszteli, hogyan reagálnak vásárlói a változásokra. Íme itt a kísérletezés hét szabálya, amelyet érdemes betartani. Útmutató lépésről-lépésre.
 
Tudd meg Eric T. Anderson, Duncan Simester: A Step-by-Step Guide to Smart Business Experiments című tömör cikkösszefoglalóból, hogyan kísérletezz okosan!

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: design-gondolkodás, vevők, közös értékteremtés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN