Ez a könyv olyan embereknek szól, akik azt látják meg az életben, amit az élet meg tud adni, nem pedig olyat, amit nem.
Ez az írás azoknak szól, akik olyan termékeket vagy szolgáltatásokat vagy akár ötletet dobnak piacra, amelytől jobb lehet ez a világ. Olyan embereknek érdemes elolvasni, akik tisztában vannak azzal, hogy a tömegkommunikáció és a hirdetések világában - sőt ez igaz a a közösségi médiára is - a felszínes, pillanatnyi és alkalmi kapcsolatoknál sokkal többre van szükség ahhoz, hogy elérjük, amit akarunk.
Keynes szerint gyakran nem az az igazán nehéz, hogy új ötleteket dobjunk be, hanem hogy ki tudjuk dobni, el tudjuk engedni a régieket, amelyek már jól befészkelték magukat minden egyes agysejtünkbe.
Guy Kawasaki: Enchantment - Az érzések, a tettek és a gondolkodásmód befolyásolásának művészete
A Tudáskurátor Társaság tömör könyvösszefoglalójából tudd meg, hogyan varázsold el vevőidet!