Heskett, et al.: A szolgáltatás-profit lánc munkába állítása
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Elégedett a vevőd? Ne örülj nagyon! Csak a teljesen elégedett vevő igazán hűséges! Hatszor hűségesebb.

A szolgáltatásban a vevővel kapcsolatban álló dolgozó hozza létre az értéket, ami a vevő elégedettségéhez és hűségéhez vezet. Ezért – a vevő elégedettsége mellett – a dolgozók megelégedettsége és hűsége ugyanolyan fontos, arra legalább akkora figyelmet kell fordítani, mert ez a hatékonyság és az eredményesség kulcsa. Ezeket az egymásra épülő és egymással szorosan összefüggő elemeket rendezték a szerzők a szolgáltatás-profit láncba. Heskett és társai szerint mindkét oldal elégedettsége egyaránt fontos és szükséges az elvárt eredményhez.

Olvasd el Heskett, et al.: Putting the Service-Profit Chain to Work című klasszikus cikkének magyar nyelvű összefoglalóját és megtudod, hogyan alkalmazható eredményesen a ’szolgáltatás-profit’ lánc a te üzletedben!
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: folyamatok, vevők, üzleti környezet,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN