Hogyal lehetséges az, hogy néhány gondolat, trend és üzenet hihetetlen gyorsasággal elterjed, míg mások nem? Izgalmas kérdés, ezt mindenki szeretné tudni...
A fordulópont (tipping point) az, ahol a kis különbségekből nagy változás lesz. Persze nem mindegyikből. A legtöbb fertőzés el sem jut idáig, nem lesz belőle járvány. Gladwell azokat a társadalmi jelenségeket vizsgálja, amelyek hirtelen, látszólag ok nélkül keletkeznek és gyorsan, megállíthatatlanul terjednek. Ezeket nevezi társadalmi járványoknak.
Szeretnéd, ha a terméked vagy szolgáltatásod jóhíre egyszercsak váratlanul szárnyra kapna? Terjedne megállíthatatlanul és te azt sem tudnád hova kapj, hogyan elégítsd ki a megsokszorozódott megrendeléseket? A Fordulópontban nincsenek receptek, de Gladwell nem rejti véka alá, hogyan indíthat valaki hatásos társadalmi járványt.
Olvasd el Malcolm Gladwell: The Tipping Point című könyvösszefoglalót és megtudod, mi a vírusmarketing valódi titka!