Susan J. Ashford, James Detert: Érd el, hogy a főnököd vevő legyen az ötletedre
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Nem elég, ha középvezetőként jó ötleted van a céged számára. Azt el is kell ’adnod’ a cégvezetésnek!

Hogyan legyünk hatékony ötletgazdák? Melyek azok a módszerek, amelyek az ötleteink ’eladását’ segítik elő?
A szerzők hét gyakorlati taktikát mutatnak be, amelyeket száz középvezető megkérdezése alapján állítottak össze. A középvezetők sok olyan dolgot látnak, tapasztalnak munkájuk során, ami hasznosítható a cég számára, s ami a felsővezetéshez nem jut el.

A középvezetőnek nem elég, ha a céget segítő jó ötlete születik, ezt el kell tudni adnia a felsővezetésnek. Ez nem is egyszerű feladat, végig gondolt logikát, megfelelő körültekintést igényel, egész taktikai arzenál kezelését feltételezi.

Susan J. Ashford, James Detert: Get the Boss to Buy in c. cikkösszefoglaló lépésről lépésre bemutatja, hogy hogyan tedd meg ezeket a finom lépéseket.

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: együttműködés, vállalkozó szellem, eladás,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN