Thomas H. Davenport: Az adatelemzés alapú verseny
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift

Az döntéshozók gyakran kérdezik meg: akkor ezt gondoljuk vagy tudjuk? Intuíció vagy elemzés? Esetleg mindkettő?

In God we trust. All others bring data. (Bízunk Istenben, a többiek adatokat hozzanak!) Ez olvasható az egyik nagy amerikai cég adatalapú döntéshozatal mellett elkötelezett vezetőjének a falán.

Davenport, a tudásmenedzsment amerikai szakértője hisz az integrált vállalati döntés előkészítő rendszerekben, mert azok olyan információkkal fegyverezik fel a cég minden döntéshozóját, aminek a segítségével pontosabban szolgálhatja ki vevőit. Írásában azzal érvel, hogy érdemes időt, fáradságot szentelni a rendszer létrehozására, amely csak akkor lesz sikeres, ha a cég vezetője is elkötelezett mellette és a módszer a vállalati kultúra részévé válik.

Ismerkedj meg a kvantitatív alapú versenyzés előnyeivel!

 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: intuíció, menedzsment, döntéshozatal,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN