Thomas H. Davenport: Elemzés 3.0
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Minden cég, minden iparágban saját maga képes (lenne) adatelemzésből személyre szabott terméket, szolgáltatást nyújtani. Itt az Elemzés 3.0 kora!

A tudásmenedzsment és az adatelemzés nagymestere, Thomas H. Davenport szerint az elemzés eddigi történetét lényegében a Big Data megjelenése előtti (before big data – BBD) és utáni (after big data – ABD) korszakra lehetett bontani. Davenport szerint új korszak határán, az Elemzés 3.0-ás időszak kezdetén állunk. A vállalatok képesek a különböző adatforrásokat összekapcsolni és együtt elemezni, s így pontosan célzott, személyre szabott ajánlatot képesek adni minden egyes vevőjüknek. Eddig a vállalati folyamatok kötődtek az adatelemzéshez, most már a termék lesz adatelemzés-alapú.

Olvasd el Thomas Davenport: Analytics 3.0 című cikkének rövid magyar nyelvű összefoglalóját, hogy megismerd a személyre szabott szolgáltatások előnyeit a Big Data korszakban.
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: tudásmenedzsment , eladás, trendek,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN