Tudáskurátor

Aditya Joshi, Eduardo Giménez: Döntésvezérelt marketing
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
A marketing gyakran csak taktikai megoldásokkal foglalkozik, mert kimarad a stratégiai döntéshozatalból. Integráld a marketingfunkciókat!
 
Mára sok cégen belül visszaszorult és elszigetelődött a marketing a többi céges funkciótól, így gyakran taktikai támogató funkcióvá silányult, amit elszigetelt helyzetéből adódóan nem is tud jól megoldani.

A marketing és a többi céges funkció sokkal szorosabban kell, hogy együttműködjön! Közös döntéshozatali rendszert kell létrehozni a többi funkció és a marketing határmezsgyéjén.
 
Aditya Joshi, Eduardo Giménez: Decision-Driven Marketing című cikkének magyar összefoglalójából tudd meg, hogyan kell bekapcsolni a marketingfunkciókat a cég működésébe!

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: döntéshozatal, folyamatok, szervezeti felépítés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN