Tudáskurátor

Alex Rawson, Ewan Duncan, Conor Jones: Igazság az ügyfélélményről
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Milyen versenyelőnyt, vagy hátrányt okozhat, ha a vállalat helytelenül azonosítja be az ügyfélélményt meghatározó tényezőket?   

Milyen látszólagos, vagy valós ellentmondás származik abból, hogy a vállalat és ügyfelei eltérően ítélik meg kapcsolattartásuk különböző fázisait és máshová helyezik az eseménysor hangsúlyait? Vajon feloldhatóak-e ezek az ellentmondások és ha igen, akkor hogyan?

A vállalat és ügyfél kapcsolata a marketing tevékenység olyan szűk keresztmetszete, amin a marketing mix minden eleme ilyen, vagy olyan formában át kell, hogy haladjon. A szűk keresztmetszet ’tágításába’ fektetett többletmunka milyen formában térül meg?
Arra a kérdésre, hogy szükség van-e egyáltalán többletmunkára, vagy csak másképpen kell erőforrásainkat használni, ez a cikk ad választ.  

Alex Rawson, Ewan Duncan, Conor Jones: The Truth about Customer Experience c. cikkösszefoglalójában mindezt megtudhatod.
   

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: fejlesztés, vevők, eladás,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN