Roland T. Rust, Christine Moorman, Gaurav Bhalla: A marketing újragondolása
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Fontosabb a vevőkapcsolat, mint a márkaépítés, mert nem a termék, hanem az ügyfél a cég legfontosabb értéke.

Szemléletváltásra van szükségünk, ha versenyképesek akarunk maradni. Az eredményesség növeléséhez a közvetlen és hosszútávú ügyfélkapcsolatokra kell összpontosítani a termékhaszon helyett. Az ügyfelekkel való kapcsolattartásban nagy segítséget nyújt a mai technológia a vállalatoknak.

Az új felfogás szervezeti átalakulást igényel: marketingosztály helyett ügyfélosztály kell és marketingigazgató (CMO) helyett ügyféligazgató (CCO).

Roland T. Rust, Christine Moorman, Gaurav Bhalla: Rethinking Marketing című magyar cikkösszefoglalóból tudd meg, hogyan gondold újra a marketinged és hogyan igazítsd céged struktúráját az új szemlélethez!
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: paradigma váltás, vevők, közös értékteremtés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN