C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy: Út a tapasztalati innováció felé
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
A termékre fókuszáló cégvezetők úgy vélik, hogy az ár, a termelékenység, és a termékválaszték a versenyelőny elsődleges forrásai. Pedig nem.
 
A termékcentrikus innováció nem lehet sikeres és fenntartható a hagyományos, a cégen belül tartott, kizárólag a termékekre és szolgáltatásokra fókuszáló látásmóddal. Új nézőpont szükséges! Aktívan be kell építeni a fogyasztói tapasztalatokat a termékekbe. Közös értékteremtés. Tapasztalati innováció.
 
Az innováció következő szakaszában a termék- és szolgáltatásfókuszt olyan kísérleti környezetnek kell felváltania, ahol a vállalatok hálózata a fogyasztói hálózatokkal együtt teremt a vásárlók számára értéket. Co-creating. Élményhálózat.
 
Prahalad, Ramaswamy: The New Frontier To Experience Innovation
A magyar cikkösszefoglalóból, tudd meg gyorsan, hogyan működik a közös értékteremtés!

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: folyamatok, innováció, közös értékteremtés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN