Favaro, et al.: Az organikus növekedés gépezete
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
A nagyvállalatok csak összeolvadással és felvásárlással növekedhetnek? Miért nem használják jobban ki az organikus növekedés lehetőségeit?
 
A három neves szerző az organikus ’növekedés-gépezet’ építéséről szóló cikkét a HBR nem véletlenül illusztrálta egyre több helyes kis fehér nyuszival. Írásukban a szakértők kifejtik, hogy hibás az a szemlélet, amely a végrehajtó egységekre hagyja a cég organikus fejlődését. Ez a cégvezetés feladata, mert nekik van rálátásuk a cég egészére, csak így érhető el olyan céges szemlélet, amely minden részleg esetében integráltan támogatja és összehangolja az organikus fejlődést. Az organikus növekedés nem delegálható!
 
Olvasd el Ken Favaro, David Meer, Samrat Sharma: Creating an Organic Growth Machine című cikkének magyar nyelvű összefoglalóját, és megtudod, hogyan építheted az organikus növekedés gépezetét a cégednél!

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: menedzsment, döntéshozatal, stratégia,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN