Miért nem sikerül a legjobb prezentációval sem megnyerni a cégvezetést ötletünk támogatására?
Azért, mert nem működik a „one size fits all” szemlélet a döntéshozók megnyerésében. A vezetők különbözők, más érvek, más hangsúlyok hatnak rájuk, máshogyan szoktak és szeretnek dönteni.
A két marketingkutatással és tanácsadással foglalkozó szerző - Gary A. Williams és Robert B. Miller - 1600 vezető vizsgálata alapján 5 vezetőtípust határozott meg döntési stílusuk szerint. Van, aki szereti a kockázatot, gyorsan dönt, más maga akarja az adatokat végig gondolni, s ez időigényes. Van, aki mindenbe beleköt, van akit csak mások bevált gyakorlata győz meg. Ha az ő szájuk ízéhez igazítjuk a mondanivalónkat, sokkal meggyőzőbbek leszünk.
A Tudáskurátor a cikket elolvasta, összefoglalta és az összefoglalót egy kattintással elérheted.