Gary A. Williams, Robert B. Miller: A sikeres meggyőzés titka
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift

Miért nem sikerül a legjobb prezentációval sem megnyerni a cégvezetést ötletünk támogatására?

Azért, mert nem működik a „one size fits all” szemlélet a döntéshozók megnyerésében. A vezetők különbözők, más érvek, más hangsúlyok hatnak rájuk, máshogyan szoktak és szeretnek dönteni.

A két marketingkutatással és tanácsadással foglalkozó szerző - Gary A. Williams és Robert B. Miller - 1600 vezető vizsgálata alapján 5 vezetőtípust határozott meg döntési stílusuk szerint. Van, aki szereti a kockázatot, gyorsan dönt, más maga akarja az adatokat végig gondolni, s ez időigényes. Van, aki mindenbe beleköt, van akit csak mások bevált gyakorlata győz meg. Ha az ő szájuk ízéhez igazítjuk a mondanivalónkat, sokkal meggyőzőbbek leszünk.

A Tudáskurátor a cikket elolvasta, összefoglalta és az összefoglalót egy kattintással elérheted.

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: önismeret, döntéshozatal, eladás,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN