Marco Bertini, John T. Gourville: Árképzéssel a közös értékért
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Ugye te is tapasztaltad már? Ahogy a legtöbb vállalat pénzhez akar jutni az a vevők szempontjából destruktív és bosszantó.
 
Miközben az eladók a vásárlók fontosságát, értékét hangoztatják, valójában csak a pénzükre vadásznak. Az átláthatatlan termékskálával, bonyolult árazási rendszerrel, homályos szerződéses kifejezésekkel operáló vállalat imázsa a fogyasztókkal való távolságtartásra utal.
 
Az írás rávilágít az ár-érték arányok a vevők és a szolgáltatók közös előnyén alapuló kialakítására, és bemutatja a közös értéken alapuló árképzés fejlődő stratégiáját.
 
Tudd meg most Marco Bertini, John T. Gourville: Pricing to Create Shared Value című cikkösszefoglalóból, milyen árképzési eljárásokkal alakíthatsz ki hosszútávon is jövedelmező ügyfélkapcsolatot!
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: vevők, eladás, közös értékteremtés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN