A 20. században a cégek egyetlen célja a profittermelés volt. Úgy tűnik, ma más dimenziókban érdemes gondolkodni – az intézményes logika mentén.
Az igazán sikeres cégek túllépnek a pénzcsináló gépezet gondolkodáson, mert nagyobb, társadalmi célokat is kell, hogy kövessenek a hosszú távú fejlődésük érdekében.
Mely cégek tudnak igazán naggyá válni változó világunkban? Rosabeth M. Kanter, a Harvard Üzleti Főiskola professzora úgy véli, az út a sikerhez a személyes kapcsolatteremtésen, a társadalmi felelősségvállaláson és a bizalmi légkörön keresztül vezet, amely lehetővé teszi, hogy a cég valamennyi tagja magáénak érezze a cég filozófiáját, elkötelezetten dolgozzon érte, és merjen innovatív ötletekkel értéket teremteni a cég érdekében.
Olvasd el most Rosabeth Moss Kanter: How great companies think different című cikkének összefoglalóját magyarul, hogy megtudd, mi a sikerhez vezető út 6 alappillére!