Rosabeth Moss Kanter: Miben más a sikeres vállalatok gondolkozásmódja?
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift

A 20. században a cégek egyetlen célja a profittermelés volt. Úgy tűnik, ma más dimenziókban érdemes gondolkodni – az intézményes logika mentén.

Az igazán sikeres cégek túllépnek a pénzcsináló gépezet gondolkodáson, mert nagyobb, társadalmi célokat is kell, hogy kövessenek a hosszú távú fejlődésük érdekében.

Mely cégek tudnak igazán naggyá válni változó világunkban? Rosabeth M. Kanter, a Harvard Üzleti Főiskola professzora úgy véli, az út a sikerhez a személyes kapcsolatteremtésen, a társadalmi felelősségvállaláson és a bizalmi légkörön keresztül vezet, amely lehetővé teszi, hogy a cég valamennyi tagja magáénak érezze a cég filozófiáját, elkötelezetten dolgozzon érte, és merjen innovatív ötletekkel értéket teremteni a cég érdekében.

Olvasd el most Rosabeth Moss Kanter: How great companies think different című cikkének összefoglalóját magyarul, hogy megtudd, mi a sikerhez vezető út 6 alappillére!

 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: fenntarthatóság, globális üzlet, trendek,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN