Spenner, Freeman: Hogy megtartsd a vevőidet, működj egyszerűen
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
A vevőd nem kapcsolatot akar veled, hanem egyszerűen és gyorsan szeretne vásárolni. Ezt könnyítsd meg neki!
 
Ma a cégek mindenáron magukhoz akarják láncolni a vevőket, állandóan bombázzák őket újabb és újabb információkkal. A cikk szerzői – Patrick Spenner and Karen Freeman – szerint ez a vevőket zavarja, örülnének, ha a cégek ’békén hagynák’ őket, s csak a döntésükhöz szükséges információkat kapnák meg.
 
Patrick Spenner and Karen Freeman: To Keep Your Customers, Keep It Simple
Az egyszerű döntési alternatívák felállításának megkönnyítése hamarabb vezet vásárláshoz, mint a túl sok információ.
 
Olvasd el a magyar cikkösszefoglalót, hogyan segítheted vevőid egyszerű döntéseit!
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: vevők, eladás, üzleti környezet,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN