de Swaan Arons, van den Driest, Weed: Marketing csúcsgépezet
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Totális élmény kell. A múltban rekedt marketingszervezet akadályozza a megváltozott marketingszemlélet és új marketingeszközök hatékonyságát.

Ma a fogyasztó totális, de személyre szabott élményre vágyik, a márkáknak a funkcionális elvárásokon túl érzelmi és társadalmi elvárásokat is szolgálniuk kell. A márkaélmény vállalaton belül is szükséges.

Digitális világunkban alapvetően változott meg a marketingszemlélet és új marketingeszközök léptek színre. Öt eszközt kapsz a kezedbe, amivel a struktúrát hozzáigazíthatod a funkcióhoz és marketingtevékenységeddel gyors növekedési pályára állíthatod cégedet.

Tudd meg de Swaan Arons, van den Driest, Weed: The Ultimate Marketing Machine című cikkösszefoglalóból, hogyan alakíts ki egy ütős marketing gépezetet!

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: szervezeti felépítés, vevők, brand,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN