Thomas V. Bonoma: Jelentős értékesítések
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Aki szeretne nagy üzleteket kötni, annak Thomas V. Bonoma a Harvard marketing professzora elárulja mi a sikeres értékesítés titka.

A céges beszerzéseket sem a vállalat intézi, hanem különböző motivációjú vezetők és szakemberek döntenek, illetve befolyásolják a döntést. Tudjuk-e, hogy ki dönt valójában a beszerzésről? Kik azok, akik az adott vállalatnál a vásárlói körbe tartoznak? Milyen hatással vannak a beszerzésre az egyes szereplők? Mi az, amit róluk – egy nagy üzlet érdekében – meg kell tudnunk? A szerző megmutatja, hogy az értékesítők miként jöhetnek rá, a beszerzést tervező cégnél kiknek van a legnagyobb hatása a vásárlási folyamatra, kik mozgatják hátulról a döntéshozókat, melyek a vásárlók legfontosabbak motivációi.

Olvasd el most Thomas V. Bonoma: Major Sales – Who Really Does the Buying című klasszikus cikkének magyar nyelvű összefoglalóját, hogy megtudd mi a sikeres értékesítés titka!
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: vevők, eladás, üzleti környezet,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN