Tim Brown: Dizájngondolkodás
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift

Gondoltad volna, hogy ma a dizájn nemcsak jól használható tárgyakat hoz létre, de akár a kórházak betegkezelési folyamatait is emberbarátabbá teszi?

Ha meghallod a dizájn szót egyből a formatervezésre asszociálsz? Az esztétikum mindig is fontos szempont lesz, ha új termékek kifejlesztéséről van szó, de a dizájn sokkal többet takar. A dizájngondolkodás mindig az emberi szükségletekből, vágyakból indul ki. Eredménye funkcionálisan és érzelmileg is megragad. Olyan gondolkodásmód és tervezési folyamat, amely képes a termékek, szolgáltatások rendszerszerű, emberközpontú kialakítására. Az IDEO elnök-vezérigazgatója, Tim Brown Design Thinking című HBR cikkében a dizájngondolkodás határtalan lehetőségeire hívja fel a figyelmet.

Magyar lyelvű cikkösszefoglalónkból megtudhatod, hogyan változtatja meg az innovációt a dizájngondolkodás.

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: design-gondolkodás, vevők, közös értékteremtés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN