Bhaskar Chakravorti: Versenyelőny szerzése a válságos időkben
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift

Örülnünk kellene a válsághelyzetnek? Bármennyire is furcsán hangzik, válsághelyzetekben megnő a sikeres, innovatív megoldások száma!

Bhaskar Chakravorti – a McKinsey tanácsadócég partnere, az MIT és a Harvard kutatója – nem kevesebbet állít és bizonyít cikkében, mint azt, hogy a válsághelyzet újszerű megoldásokat kényszerít ki, innovatív termékek születnek. A szokásostól eltérő megoldásokból négyfélét is bemutat, hogy inspirációt adjon az abnormális megoldásokhoz, amelyek szerinte egyre inkább a normává válnak, mert az üzleti körülmények nem fognak lényegesen javulni. Így hát jobb, ha ilyen szemmel nézzük a világot és örülünk a sok új lehetőségnek.

Bhaskar Chakravorti: Finding Competitive Advantage in Adversity című HBR cikkének tömör magyar nyelvű összefoglalója bemutatja, hogy a nehéz üzleti körülmények gazdag lehetőségeket nyújthatnak a vállalkozóknak.

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: vállalkozó szellem, diszruptív innováció, üzleti környezet,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN