James C. Anderson, James A. Narus, Marc Wouters: Egy kis extra az értékesítésben
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift
Ismerd meg és alkalmazd a rendhagyó értékesítési technikákat, amelyekkel az árbevételed feláldozása nélkül szerezhetsz megrendeléseket!
 
A nem-stratégiai termékek kereskedelme nincs az értékesítők fókuszában, pedig ezek adják a B2B ügyletek többségét. A sztenderdizált folyamatok egyszerű eszköze az árcsökkentés, amely pedig nem a sikeres üzletkötés záloga és gyakran nem is várják el a vevők.
 A szakértő szerzők kutatási eredményei szerint sokkal fontosabb a figyelem és a segítőkészség, amiből származik az a kis extra, amely igazolja a beszerzési döntést. A cikk sikeres értékesítés új szemléletével és rendhagyó technikáival ismertet meg.

James C. Anderson, James A. Narus, Marc Wouters: Tiebreaker Selling – HBR 2014. március
A magyar cikkösszefoglalóból tudd meg most, hogyan segít egy ’kis extra’ az értékesítésben.
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: vevők, eladás, közös értékteremtés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN