Ne hagyd veszni az értéket! Az értékteremtés mellett a vállalatoknak többet kell törődniük a megtermelt és az őket megillető értékek megszerzésével is.
Van olyan bolond, aki tízszeres árat fizet a kávéért? Valószínűleg Te is az vagy, ha Nespresso kávét iszol a munkahelyeden vagy otthon! A Nestlé az értékszerzés iskolapéldája!
Vajon a fennmaradásért folytatott versenyben a vállalatok az árbevétel- és profitnövelésnek mindig a legegyszerűbb és alacsony erőforrás igényű módját választják-e? Lehetséges-e, hogy miközben nagy energiákat fordítanak innovációra, új piacok meghódítására, jelentős értékeket hagynak elúszni?
Stefan Michel az érték szubjektív jelentőségét kidomborítva, olyan tanácsokkal és módszerekkel lát el, melyek segítségével az eddig nem realizált érték jelentős részét is megszerezheted.
Stefan Michel: Capture More Value
A cikkösszefoglalóból ismerd meg az értékszerzés 15 módszerét!