Stefan Michel: Szerezz meg több értéket
Kiadó: Harvard Business Review
Típus: Cikkösszefoglaló
Ár: 489Ft
Nettó: 385Ft
gift

Ne hagyd veszni az értéket! Az értékteremtés mellett a vállalatoknak többet kell törődniük a megtermelt és az őket megillető értékek megszerzésével is.
Van olyan bolond, aki tízszeres árat fizet a kávéért? Valószínűleg Te is az vagy, ha Nespresso kávét iszol a munkahelyeden vagy otthon! A Nestlé az értékszerzés iskolapéldája!
 
Vajon a fennmaradásért folytatott versenyben a vállalatok az árbevétel- és profitnövelésnek mindig a legegyszerűbb és alacsony erőforrás igényű módját választják-e? Lehetséges-e, hogy miközben nagy energiákat fordítanak innovációra, új piacok meghódítására, jelentős értékeket hagynak elúszni? 
 
Stefan Michel az érték szubjektív jelentőségét kidomborítva, olyan tanácsokkal és módszerekkel lát el, melyek segítségével az eddig nem realizált érték jelentős részét is megszerezheted.
Stefan Michel: Capture More Value
A cikkösszefoglalóból ismerd meg az értékszerzés 15 módszerét!
 
 

Írd meg a véleményed!

A neved:


A véleményed:
Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!

Az összefoglaló: Nem-tetszett           Tetszett

Másold be a lenti kódot:



Címkék: innováció, eladás, hirdetés,
Ezeket se hagyd ki
Martin Seligman: Tanult optimizmus
Heidi Grant Halvorson: A második lehetőség arra, hogy jó benyomást tegyünk
Martin Ihrig, Ian MacMillan: A vállalati missziót meghatározó tudás menedzselése
Herminia Ibarra: A hitelességi paradoxon
Nathan Furr, Jeffrey H. Dyer: Vezesd csapatodat az ismeretlenbe!
Havi ingyenes letöltésünk
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Michael E. Porter, Mark R. Kramer: Közös értékek létrehozása
Akik regisztrálnak a webshopba ITT vagy hírlevéllel együtt ITT, azok letölthetik ezt az ingyenes cikkösszefoglalót vagy választhatnak egyet kínálatunkból. Regisztráció után a cikkösszefoglaló online olvasható vagy letölthető INNEN vagy a profiladatoknál.
Partnereink
Mfor Menedzsment fórum Piac és Profit CHN